CRM
Tabla CRM je orodje za povečanje prodajne produktivnosti in izboljšanje prodajnega uspeha. Je rešitev za upravljanje strank in drugih prodajnih aktivnosti. Tabla CRM vam ponuja 360 pregled na strankami in na enem mestu ponuja dostop do vseh prodajnih aktivnosti na strankah.
Funkcionalnosti
Poročila in nadzorne plošče
Pregleden uporabniški vmesnik
Integracija e-mailov
Pregledno delo s koledarjem
Avtomatski opomniki
Prilagajanje prodajnega cikla
Organizirajte vaše prodajne priložnosti sistematično
Avtomatsko upravljanje potencialnih priložnosti in marketinških kampanj
Tabla CRM vam omogoča:
UČINKOVITO UPRAVLJANJE ODNOSOV V STRANKO
Pravočasno reagirajte na telefonske klice in poslovne sestanke in si zagotovite, da ne bo nobena priložnost izgubljena.
INTEGRACIJO DRUŽBENIH OMREŽIJ
Tabla CRM ima vgrajeno povezavo na socialna omrežja. Družbena omrežja so danes odličen vir priložnosti grajenja odnosa s strankami. Facebook, LinkedIn ter uporaba Twitter za B2B nam nudijo vpogled v podatke potencialnih strank in uporabnikov. Integracija teh storitev v CRM vam ponuja vpogled v družbene interakcije pri prodajnem procesu. Služi lahko kot vir podatkov potencialnih strank in uporabnikov.
HITER PREGLED VSEH PRILOŽNOSTI PO FAZAH
Tabla CRM vam omogoča vizualen pregled prodajnih aktivnosti po fazah prodajnega procesa. Prodajalci bodo tako v vsakem trenutku vedeli kje se nahaja posamezna potencialna priložnost in kaj je še potrebno urediti, da se prodajni proces uspešno zaključi.
LAHKOTNO UPRAVLJANJE VAŠIH POTENCIALNIH STRANK
Optimalno analizirajte potencialne priložnosti in primerjajte njihovo uspešnost glede na oglaševalske akcije, oddelek, prodajni kanal ali prodajno ekipo. Uvoz kontaktov v CRM je enostaven. Poteka z uporabo Excela na enostaven in hiter način.
UPRAVLJANJE VAŠIH POTENCIALNIH PRILOŽNOSTI
Tabla CRM vam omogoča obveščanje in sledenje dogodkom kot so izgubljen ali dobljen posel, stanje ponudbe, povpraševanja strank.
INTEGRACIJA E-MAILA
Tabla CRM ohranja in prejema elektronska sporočila v sistem in jih ohranja na enem mestu. Sporočila lahko sortirate ali nastavljate filtre na dohodnem mailu. CRM dohodno e-pošto napoti do prave priložnosti in prodajne ekipe.
SKUPINSKO DELO
Urnik dela, sestankov in telefonskih klicev si lahko urejate z uporabo integriranega koledarja. Svoj koledar lahko delite tudi z drugimi. Kot vodja, boste tako imeli pregled nad vašo ekipo in si tako razpodelili čas za določene naloge.
POROČILA IN NADZORNE PLOŠČE
Tabla CRM omogoča izčrpne analize, ki si jih prednastavite in lahko do njih dostopate v trenutku. Oblikujte nadzorne sisteme po meri. Tako boste dobili boljšo sliko o stanju vašega podjetja. Pri tem uporabite diagrame in časovna poročila.
PRILAGAJANJE PRODAJNEGA CIKLA
Vas prodajni cikel lahko popolnoma prilagodite po stopnjah, ki se bodo popolnoma ujemala vašemu prodajnemu načinu. Tabla CRM vam omogoča nadziranje statistike, da boste dobili natančne napovedi za izboljšavo prodajne učinkovitosti v vsaki stopnji pri upravljanju s strankami.